יום שלישי, 14 בפברואר 2012

איך תתאפרי בוולנטיינס

אני אוהבת חגים קיטשיים, חגים שכל מטרתם היא לגרום לנו לבזבז הרבה כסף על מתנות שאנחנו לא באמת רוצים או צריכים, ולהקדיש מעט מחשבה לזוגיות הנפלאה שלנו, ואולי אפילו להודות לבן/בת הזוג על מה שהוא. זה שינוי כל כך מרענן מהחגים היהודיים שעוסקים בשבלונה הקבועה של קינאו בנו-עשו לנו- שתו לנו- בכינו- אלוהים הציל אותנו, עכשיו נאמר תודה ונאכל ארוחה בת עשר מנות.

בעצם עם העשר מנות אני דווקא יכולה להסתדר...
השנה לא יצא לי לחגוג את וולנטיינס כמו בד"כ, במסעדה רומנטית עם הבעלול, את היום כולו אני מעבירה עם כלה שמתחתנת ועם המלוות שלה, מה שאומר שאין זמן לאפות עוגה ולהכין פרלינים וכל שאר הדברים שאני אוהבת לעשות כדי לפנק (אל דאגה, יבוצע מחר), ובערב אנחנו מוזמנים לחתונה יחד עם הקטנה, ואין שום דבר רומנטי בלרדוף אחרי זאטוטית ברחבי האולם.

אבל, זה לא אומר שאתן לא יכולות לחגוג, ואיזו דרך טבוה יותר לחגוג יש מאשר בבילוי רומנטי עם בן הזוג? אז המלצות על מקומות בילוי או מתנות זה לא ממש התחום שבו בלוג זה עוסק, אבל איפור ליום הזה דווקא כן.

יחד עם לוריאל יצרתי עבורכם 2 לוקים, אחד קליל יותר ואחד דרמטי יותר, אבל שניהם דומים, שיעזרו לכן להראות יפות ומאוהבות ביום הזה.

הקפדתי לא להתפרע עם כמויות מוצרים גדולות כדי לא לחייב אתכן לצאת למסע קניות יקר (אם כי זה כיף בפני עצמו). למה תזדקקו?

מייק אפ בגוון עורכן ומייק אפ כהה יותר, אני השתמשתי בLOREAL Infaillible, מייק אפ עמיד ל24 שעות (לפי הבטחת היצרן) המגיע עם מברשת. המברשת בפני עצמה היא דוקא טובה וזה גימיק חביב, אך לשימוש מקצועי לא ממש פרקטי, וגם לשימוש אישי אני עדין מנסה להבין איך מנקים את המברשת לאחר שימוש מבלי שיכנסו מים למיכל המייק אפ.
המייק אם נותן כיסוי בינוני, וניתן לבנות איתו כיסוי כבד יותר, והוא שרד יפה מאד על הדוגמנית במשך יום צילומים בחוץ, אם כי לא הזדמן לי לבחון את הבטחת ה-24 שעות.


סומק ורדרד- ואפשר להעזר גם בצללית ורודה,  למי שאין סומק. אני בחרתי להדגיש את הלחיים כאן גם בעזרת מעט מהצללית הורודה-מנצנצת בה השתמשתי.

צלליות- בניגוד לנטיה הטבעית שלי לערבב אינספור צבעים (ממש כמו בציור), הסתפקתי בשתי צלליות בלבד- צללית חומה (012 endless chocolat) וצללית ורודה (004 forever pink), שתיהן מסדרת  Loreal Color Infaillible שלהן הוספתי צללית נייטלית בגוון שמנת.

*עפרונות- ללוק הראשון העפרון החום הוא לא חובה, ניתן לעשות זאת גם בעזרת הצללית ומברשת תיחום דקה, ללוק השני, יש צורך בעפרון שחור או אייליינר ג'ל שמתאים גם למעקה העין לצורך תיחום העין.

מסקרה- השתמשתי במסקרה Lash Architect 4D בצבע שחור. לפני שהתוודעתי לכל סוגיית הניסויים בבע"ח (עוד בטרם למדתי איפור) נהגתי להשתמש הרבה במסקרות של לוריאל, הן עושות את העבודה בצורה נפלאה ותמיד ניתן למצוא אותן בהנחות (או לרכוש בחו"ל בגרושים). מהמסקרה הזו הייתי מאד מרוצה, היא נותנ מראה ממש יפה לריסים במריחה אחת, ועוד קבל סקירה נרחבת בפוסט נפרד.

ולבסוף שפתון, אני השתמשתי במספר 388 העונה לשם  Plum Ecstasy מסדרת LOREAL Color Riche, אך היות והגוון שלו מאד חזק ודומיננטי ואני ביקשי ליצור מראה רך ומאוהב הנחתי אותו בקמצנות (הוראות בהמשך) כדי ליהנות מהפיגמנט מבלי ליצור לוק עמוס. אם אתן מחובבות הצבעים החזקים לכו עליו, הוא מעין ורוד-סגול מדליק, אך אם מתוכננות נשיקות הערב (ואני מקווה עבורכן שכן) שווה לשקול לבחור דווקא בשפתון עמיד, כזה שלא יעבור ממך לבן הזוג.


הוראות הפעלה:
1. מניחים את המייק אם בגוון העור על גשר האף, מרכז המצח, הסנטר, הלחיים ומעל השפתיים. מניחים את המייק אם הכהה יותר תחת עצמות הלחיים, על עצם הלסת, סביב למצח, ובמידת הצורך בכמות קטנה! על צידי האף, מורחים את המייק אם בעזרת המברשת.
כך בצעד אחד גם יצרנו כיסוי יפה לפנים וגם פיסלנו אותן כך שעצמות הלחיים נראות גבוהות ובולטות יותר, והמצח והסנטר מטושטשים מעט.

2. מחייכים כדי לזהות א תפוחי הלחיים ומניחים את הסומק, בהתאם למבנה הפנים.

3. מאפרים את גלגל העין בצללית הורודה, ומדגישים עם הצללית החומה בקצה ותחת הריסים התחתונים. (בלוק השני עוברים עם הצללית החומה על כל גלגל העין ומחממים עם הצללית הורודה בשקע ליצירת מעושן חום רומנטי)

4.בעזרת העפרון תוחמים את העין מבחוץ בעדינות,  בקו דק, ובלוק הנשי תוחמים גם את מעקה העין ללוק דרמטי יותר.

5.מורחים מסקרה בנדיבות על הריסים העליונים, ולמי שיש ריסים קצרים ובהירים אפשר לתת נגיעה גם בריסים התחתונים, להזהר לא להגזים כי אז עיניכן יראו עגולות יותר כמו עיני בובה (או עגל). אם יש ברשוכן אייליינר ג'ל ו עפרון שחור תחומאת מעקה העין העליון ותצרו אשליה של נפח גדול יותר לריסים.

6. מכווצים את השפתיים ונותנים נגיעות עם השפתון, מרפים ומורחים בעזר האצבע או מברשת את הצבע על כל השפתיים לקבלת גוון עדין יותר.

וזהו, אתן מוכנות




את ההפקה המלאה אתן יכולות לראות באתר NRG סגנון, ויש שם גם סרטון ממש מדליק שממחיש את הסיפור.
הקרדיטים מגיעים ל:
צילום: תומר פוקס 
סטיילינג: קרן אופנהיים 
דוגמנים: ג'ני ולידור ל-Passion 
איפור: טל בן-ארי ל"לוריאל" 
שיער: שרון לוסטיג לוונטל
עיבוד תמונה ועריכת וידאו: שי איתן 


מזכירה כי לוריאל, על אף ההתקדמות הרבה שלהם בתחום, עדין נמצאים ברשימה השחורה של PETA

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...