יום שני, 9 ביולי 2012

Chubby Stick

אז אחרי הפוגה רצינית החלטתי לנסות להתיישב מול המחשב ולכתוב שוב על הדברים הקטנים בחיים, התייחסו לכך כאל הסחת דעת ברוכה מכל אותם נושאים שראוי יותר לעסוק בהם, לא כאן זה המקום.

היום אני רוצה לשתף אתכן באחת האהבות שלי, שפתוני הצ'אבי סטיק של קליניק. לפני יותר משנה באחת ההשקות במשרדי אסתי לאודר יצא לי סוף סוף לשחק איתם, הרחק מעיניהן הצופות של דיילות יופי מעצבנות, ודי נדלקתי. לא ניסתי אותם אז על השפתיים מסיבות היגייניות, אבל בהחלט הוספתי אותם לWISH LIST המנטלי שלי, וחיכיתי למבצע שווה על מוצרי קליניק.

מבצע כזה הגיע באחד מחגי האהבה, ואינני מצליחה להזכר אם היה זה העברי או הלועזי, אבל נתקלתי במודעה על כך שכל שפתוני קליניק נמכרים, אם אינני טועה, ב70 ש"ח באותו יום, וביודעי כי הרומנטיקה נעלמה ממוחו של הבעלול ביום בו החלפנו טבעות, קניתי לעצמי את השפתון כמתנת חג.

כמו שצפיתי, זו היתה האהבה ממריחה ראשונה. המרקם מזכיר בעיקר שפתוני לחות, מעט שומני אבל לא דביק ומאד נעים על השפתיים והפיגמנט מתחיל כשקפקף עדין, סטייל לובלו, ומתחזק עם כל מריחה נוספת עד לכיסוי חזק שלא יבייש אף שפתון. העמידות ללא מרשימה במיוחד, אבל לשימוש אישי עמידות ממילא אינה מעסיקה אותי, אני נהנית לחדש את השפתון.

האריזה היא גימיק בפני עצמה, השפתון הוא בעצם עפרון מכני שמנמן וחמוד, אשר יוצא בסיבוב חלקו התחתון ומגיע במגוון צבעים שובי עין ולב.

לפני כמה חודשים החלטתי להתפנק בצ'אבי נוסף וביצעתי את ההזמנה באתר המוכר לכל שופוהוליקית אונליין, strawberry המחיר היה יקר יותר בכמה שקלים מהפעם האחרונה ששילמתי, אבל עדין זול יותר מבארץ (אין מה לעשות מחירי האיפור והקוסמטיקה בארץ יקרים פי 2 ויותר מאשר בחו"ל כמעט אצל כל החברות). עוד לפני שקיבלתי את הרכש הדש נכחתי בהשקה של קליניק למוצרים חדשים מסדרת EVEN BETTER, עליהם תשמעו בהמשך, ושווה להמתין לסקירה למי שסובלת מפיגמנטציה, ובין היתר פינקו אותנו גם בצ'אבי בתוספת הידיעה הכה משמחת כי בקרוב עומדים להצטרף למשפחת שמנמני גוונים נוספים
ובכן בגוונים החדשים עוד לא נתקלתי, אבל גיליתי לאכזבתי שהגוון שקיבלתי (שהוא אגב משגע) הוא גם הגוון שהזמנתי, מה שאומר שיש לי רק שני גווני צ'אבי במקום שלושה, אבל אני מאמינה שזה ישתנה בקרוב.

הצ'אבי הוא מסוג המוצרים שתמיד טוב שיש בתיק, היות והוא מעניק לחות לשפתיים והצבע אינו חזק מדי ניתן למרוח אותו "על הדרך" במי להתקע מול מראה ולהשקיע, והוא מחייה פנים עייפות תוך שניה עם זריקת הצבע שהוא נותן
מבחר הגוונים ממש מפתה, ואני מחכה לרכוש אחד מהגוונים החומים-נייטרלים החדשים שהצטרפו למשפחה, אחרי הצבעים החזקים בהם בחרתי עד כה.

ואיך אפשר בלי סווטצים?



ומזכירה כי קליניק נכנסו, יחד עם כל תאגיד אסתי לאודר, לפני מספר חודשים לרשימה השחורה של PETA כמי שמבצעים ניסויים בבע"ח וזאת עקב רצונם לשווק את המוצרים בסין, אשר דורשת זאת

3 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את הצ'אבי סטיקס! לפני כמה וכמה חודשים הביאו לי מהונג קונג סט של 3 גוונים וכל כך התלהבתי מהם שמאז הוספתי כמה וכמה מהם לאוסף (רק במבצעים כמובן :)... איזה כיף שיהיו גוונים חדשים! מהגוונים החומים/נייטרלים אני ממש ממליצה על מספר 8 Graped Up שהוא ממש מושלם בעיניי ואני תמיד מקבלת עליו המון מחמאות!

    השבמחק
  2. איך הוזמנת להשקה?? גם אני רוצה!

    השבמחק
  3. אני עדיין לא חטאתי בשמנמן. בכל פעם שהתעניינתי לא היה מבחר מספק. אני מקווה שיגיעו מהר לארץ אני ממש רוצה לנסות מהגוונים החומים..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...