יום חמישי, 19 ביולי 2012

CLINIQUE long over due

את הפוסט הזה הייתי צריכה לכתוב כבר מזמן ואיכשהו לא יצא, אז אני מנצלת את ההזדמנות וכותבת עכשיו.

בקליניק השיקו שני מוצרים חדשים בסדרת EVEN BETTER- קרם לחות מתקן עור עם SPF 20 וקונסילר.

קרם הלחות המתהדר בשם Even Better Skin Tone Correcting Lotion Broad Spectrum SPF 20 נטול שומן וקליל, מה שהופך אותו לפתרון מעולה לימות הקיץ הבלתי נסבלים שלנו, מיועד לעור מעורב עד שמן ומתיימר לשפר לאורך זמן את גוון ואחידות העור. בקליניק טוענים שהקרם נועד לא רק להגן על העור מפני קרני השמש המזיקות אלא גם להאבק בנזקי העור הקיימים.

בחברה מייחסים את הסגולות הבאות לקרם:
  • צמצום ומניעת הייצור של פיגמנט מיותר בעור .
  • נטרול הופעתם של כתמים חדשים על פני העור.
  • פירוק כתמים כהים קיימים ופיזורם על פני העור לחלקיקים פחות בולטים לעין תוך הותרת מרקם עור אחיד יותר.
  • סילוק של מלאנין והסרתו באמצעות פעולת קילוף עדינה

כמו כל מוצרי קליניק הקרם נבחן לאלרגיה, ואינו מכיל בושם.

50 מ"ל תמורת 340 ש"ח לפני מבצעים

בחברה ממליצים לשלב את הקרם עם הקורקטור מאותה סדרה לתוצאות מוגברות.

הקרם מוצלח, הספיגה מהירה והעור נשאר לח ונעים למגע. לא התמדתי איתו (כי יש לי קרם אחר שהשתמשתי בו קודם ואני מעדיפה לסיים אותו קודם) כך שאינני יכולה להעיד לגבי יכולותיו כמתקן, אבל מניסיון קודם עם הקורקטור נראה שהעור שלי חסין מפני תיקון :(

המוצר השני הלהיב אותי יותר, מדובר בקונסילר מסדרת איוון בטר, שעונה כמה מפתיע לשם Even Better Concealer. 
בקליניק טוענים שתערובת הפיגמנטים בקונסילר היא שאחראית להסוואה המהירה והיעילה של כתמי העור, כאשר תוספת הויטמין C תורמת למראה קורן יותר. המרקם של הקונסילר קרמי ואינו מייבש, והנוסחה עמידה גם בפני מים, זיעה ולחות (מה ששוב הופך אותו למוצר קיצי נהדר).
עוד מספרים בחברה שניתן למרוח את הקונסילר לפני או אחרי מייק אפ, ואפילו ללא מייק אפ בכלל, באופן נקודתי על הכהויות והכתמים, ומוסיפים טיפ: לבחור גוון בהיר מהעור הטבעי להסתרת פיגמנטציה כהה, למרוח עם מברשת ולהטמיע בטפיחות

החיסרון העיקרי הוא בהיצע: שלושה גוונים בלבד, אך המחיר דווקא מפתיע, 110 ש"ח ל3 גרם, לצורך השוואה, הקונסילר הקבוע שלי הוא של בובי בראון ועולה 120 ש"ח ל1.4 גרם.

והתרשמותי? המריחה אכן מאד קלה, המרקם הקרמי מוצלח, אם כי קצת יבש יותר מזה של בובי, ועדין משאיר את אזור העיניים לחותי. העמידות מרשימה לאחר קיבוע קל, וההסתרה בינונית בעיניי, טוב מרוב הקונסילרים שיצא לי לנסות, אך לא מגיע למקום הראשון, יכול להיות שזה בגלל מבחר הגוונים הדל, שאינו מאפשר התאמה מדויקת לגוון הכהות

וכדי שתוכלו להתרשם בעצמכן, תמונה ללא מייק אפ, עם הקונסילר של קליניק בעין ימין ושל בובי בעין שמאל


וכרגיל, מזכירה כי קליניק הינה חלק מתאגיד אסתי לאודר, ומופיעה ברשימה השחורה של PETA כמי שמבצעים ניסויים בבע"ח (כדי להכנס לשוק הסיני)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...