יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

לא לעצלניות בלבד

 שוטף את מחוזותינו, וכל החברות ממהרות ליישר קו ולהוציא את הגרסה שלהן לאותו קרם BBטרנד ה
למי שלא מכירה מדובר בכלל בפיתוח של רופאת עור גרמניה ד"ר קריסטין שמרק (ותודה ללבנת סדן שגילתה לי) שפיתחה  את המוצר עבור המטופלות שלה,  שאחרי טיפולים קוסמטיים היו זקוקות למוצר קליל שיכסה את האדמומיות, הגירוי והנקבוביות הפעורות, ועל הדרך גם יטפל בהם ויעזור לעור לחזור למצבו הבריא.
ומהווה מייק אפ קליל ומוצלח בשילוב קרם לחות והגנה  BLEMISH BALM כך בעצם נולד הקרם ששמו המלא הינו


ההיסטריה סביב הקרם החלה באסיה והתפשטה לאט לאט גם לעולם המערבי, וכיום כמעט לכל החברה יש גרסא כלשהי לקרם הזה. עוד לפני הטרנד הזה היו לנו את שילובי הקרם פנים-מקדם הגנה ודמי מייק אפ

המוצר הותיק ביותר אצלי מהקטגוריה הזו היה הסבוקלם טריפל, שאומנם לא היה להיט כדמי מייק אפ, ורק בשנים האחרונות יצאה לו גם גרסא כהה יותר, אבל למי שחיפשה כיסוי קליל מאד והתעצלה למרוח שלושה מוצרים שונים בבוקר הוא היווה פתרון נוח
 של ד"ר עור, שמשלב גם הוא קרם לחות, מייק אפ ומקדם הגנה SOFT AND SUN COVER לאחרונה הגיע לשולחני 
למי שלא מכירה את ד"ר עור מדובר במותג דרמו-קוסמטי ישראלי שנמצא בשוק כבר די הרבה שנים
הקרם החדש מעניק לחות והגנה גבוהה יחסית מהשמש (30) וכיסוי קליל מאד של מייק אפ, לאוהבות המראה. בחברה ממליצים להתייחס למוצר גם כאל בסיס לאיפור למי שמעדיפה כיסוי מלא יותר.

המחיר שווה, גם אם מתייחסים לקרם כאל לחות והגנה בלבד, 100 ש"ח ל100 מ"ל לפני מבצעים והנחות. ואכן כלחות וכהגנה הוא מתפקד נהדר, הכיסוי קליל מדי אפילו בשבילי, אבל לשעות היום הוא עושה את העבודה, וגם ככה בחום הזה הכל נוזל ונמס ממני אחרי שתי דקות בשמש.


והנה הפנים שלי, מוקדם מדי בבוקר, ללא כלום, ולאחר מריחת הקרם:
:ואחרי

גרסא המשלבת הגנה של 35, לחות וכמובן דמי מייק אפ  ,BBולבסוף גרסת אסתי לאודר לקרם ה
הגוון שקיבלתי הוא מדיום, שהוא מעט כהה לי, אבל לטובת הניסוי הסכמתי להסתובב כטעות איפור מהלכת ולבחון את יכולות המוצר
גם כאן ממליצים בחברה למרוח את הקרם בפני עצמו, לאחר קרם הלחות הרגיל ואפילו כפריימר לפני הנחת מייק אפ, ועל  האריזה מצויין בקטן שמשרד הבריאות לא אישר את תוצאות המבחן הדרמטולוגי, אני לא בטוחה מה היה המבחן או תוצאותיו, וזה גם לא מפורט על האריזה

האמת שניגשתי למוצר עם ציפיות, אחרי שחברה שרכשה את המוצר בכנס המאפרים של החברה לפני כחודש סיפרה לי . כמה היא מרוצה ממנו. והבעיה הראשונה היתה שהגוון כהה לי מדי, ואני לא מחובבות המראה השזוף, הבעיה השניה היתה שהיתה לי תחושה שהכיסוי הקליל ממילא הולך ונעלם עם הזמן, ואחרי שעה בבית במזגן כבר לא ראו את ההבדל בגוון מה שגרם לי לתהות אם נשאר לי פיגמנט על הפנים.
בצד החיובי, התחושה נעימה אחרי מריחה והמרקם של הקרם ממש מוצלח
והתוצאה לפניכן

בשורה התחתונה? פתרון חביב לעצלניות, אני עדין סקרנית לגבי היכולות של הקרם המקורי, ורואה בקרמים האלה תחליף נוח לימים שבהם לא בא לי להתאפר אבל ממש לא תחליף למייק אפ כשחשוב לי שהפנים יראו טוב

ולגבי ניסויים בבע"ח: סבוקלם וד"ר עור אינם מבצעים ניסויים, אסתי לאודר מבצעים בעקיפין דרך צד שלישי לצורך מכירה בסין

2 תגובות:

  1. אין כמו ה-BB של אנה לוטן

    השבמחק
  2. מסכימה איתך לגבי היות ה- BB Cream פיתרון ל"קיצור תהליכים" בימים של עצלות (או שנורא ממהרים ובכל זאת רוצים כיסוי מינימלי).
    לזה של סבוקאלם לא התחברתי אבל את של אסתי לאודר אני מחבבת מאוד, ומחכה כבר שיגיע לארץ ה- BB של בובי בראון :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...