יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

המתנה המושלמת לחגים

באחד הימים בהם שקלתי ברצינות אשפוז  וולנטרי קיבלתי טלפון משליח שהודיע לי שהוא בכניסה למושב עם חבילה עבורי. לא ציפיתי לשליח כך שהופתעתי, וקיוויתי שמה שזה לא יהיה ישפר לי את היום
כשלקחתי את השקית מהשליח וראיתי שזו שקית מהודרת של סבון של פעם, כבר התחלתי להאמין שהיום שלי אכן הולך להשתפר...
זה שטחי ומטופש, אני יודעת, אבל אני חולה על קרמים, סבונים, נרות ופיציפקס לאמבטיה. ארונות האמבטיה אצלנו בבית מלאים בדברים כאלה, זו היתה במשך כל שנות החברות שלי ושל הבעלול המתנת דיפולט שלו כשהוא רצה לפנק אותי (כשהוא ממש השקיע הוא קנה לי אופה לחם, בחור פרקטי שכמותו, ידע שזה ישתלם לו) ורק המחשבה על אמבטיה לאור נרות עם שמנים ומלחים וריחות טובים באוויר עושה לי חלושס, ואף מילה על חשבון המים כמובן





בתוך השקית המתין קטלוג מעוצב מלא בעוד אפשרויות של אריזות מתנה לקראת החגים, מסוג הקטלוגים שמתחשק לשלוח     ושם כבר סימנתי את החבילה המגיעה באריזה שנראית כמו ספר עתיק Hint hint לכל מכריי בצירוף פתק
עכשיו רק נותר להשאיר את הקטלוג פתוח ליד המיטה של הבעלול ולקוות לטוב

בגרסה הזולה יותר, רק 115 שח



החבילה שאני קיבלתי נקראת "מגע של זהב" והובילה לאינספור ויכוחים ביני לבין הילדה, שהיתה בטוחה שהיא קיבלה מתנה ולא הבינה למה אמא מסרבת לתת לה אותה.
מגע של זהב, 109 ש"ח

?ומה בחבילה


קרם ידיים
קרם הידיים בניחוח תפוח-לבנדר מתהדר בניחוח אלוהי! המרקם קצת שומני, כמו רוב קרמי הידיים שיצא לי לנסות אבל
 נספג במהירות יחסית. ללא פרבנים ושמנים מינרליים, 30 מ"ל באריזת טיובה
לגמרי מקבל מקום של כבוד בתיק היום-יום שלי

קרם רגליים
הריח משונה מעט, כנראה בגלל המנטול, והפריע לי שלא היה שומר היגייני שיאטום את זה הרמטית, אם כי אינני מצליחה להזכר אם לקרם ידיים היה.

ספריי לגוף
הספריי לגוף קנה אותי בשם שלו- body dew
וגם הריח בהחלט נעים, אם כי לא נותן פייט ראוי למתחרים מויקטוריה'ס סיקרט, והגוון הירקרק של הנוזל הזכיר לי בעיקר סבון כלים

נר אווירה
הנר סתמי למדי, אבל האריזה מקסימה, ונרות תמיד מתקבלים אצלי בברכה

מגבוני רענון
מגבונים לרענון, באריזה קומפקטית מהזן שתמיד טוב שיש בתיק ובניחוח פצ'ולי-לבנדר-וניל. לא מהדברים שהייתי קונה לעצמי, אבל בהחלט מוצר שנחמד לקבל

ושובר של 25 ש"ח הנחה בקניה מעל 100 בתוקף עד סוף השנה האזרחית (ללא כפל מבצעים), למקרה שאתם צריכים לקנות משהו גם לחג שני

חג חזרנו-לשגרה-התחיל-הגן שמחה לכל ההורים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...