יום ראשון, 16 בספטמבר 2012

שנה מלאת אהבה

הפוסט הזה נועד למי שכמוני, בד"כ מבלה את בוקרו של ערב החג בהתרוצצות היסטרית בחיפוש אחר מתנות לחג (למרות שהשנה דוקא הייתי ילדה טובה ונערכתי מראש), וזקוק להצעה למתנה, ולכל תל אביבית או חובבת תל-אביב שמבלה תדיר במתחם התחנה.

אז לחלק הראשון, כדי שתספיקו לרוץ ולקנות:

באהבה יצאו עם סדרת מארזים לחג במהדורה מוגבלת בעיצובו של האמן הישראלי דוד גרשטיין. דוד גרשטיין למי שלא שמעה עליו, הינו אמן שיצירותיו מוצגות ברחבי  ומאופיינות בצבעים עזים. המארזים זמינים גם בסופר פארם, אבל שם סביר להניח שלא תקבלו את השקית המעוצבת ברוח המארז והופכת את כל המתנה למדליקה עוד יותר.
תוכן המארזים מגוון למדי, ויכול להתאים כמתנה למארחת בערב החג או סתם כמתנה מפנקת (אני דאגתי להצטייד בסט) לחובבות אומנות ישראלית ובכלל. המוצרים של אהבה הרי מעולים, והעיצוב המיוחד הופך אותם סוף סוף למשהו שראוי לרכוש ולהעניק גם לישראלים ולא רק כמתנה מ"ארץ הקודש".


ואחרי שקניתן ונרגעתן, אני חייבת לספר לכן על טל. לטל, מעבר לשם משגע, יש קסם בכפות הידיים, ובעשרים דקות של רפלקסולוגיה היא הפכה אותי למעריצה מס 1 שלה. כבר ביציאה מהטיפול אמרתי לאנשי "אהבה" שאני לא יודעת כמה הם משלמים לה, אבל זה בטוח לא מספיק, הבחורה פשוט קוסמת
ואיך טל קשורה לפוסט הזה? טל עובדת במתחם הטיפולים האולטרא שיקי ומפנק שבחנות אהבה במתחם התחנה, ואם עדין לא ביקרתן שם, קחו את הרגליים ורוצו להתפנק

החנות עצמה יפה ומזמינה, מתאימה מאד למתחם בו היא נמצאת ובו זמנית משדרת אווירה בינלאומית. מתחם הטיפולים הוא בעצם חדר טיפולים אינטימי וחצר סגורה בה נערכים טיפולים שלא מצריכים אינטימיות, או בעברית פשוטה- טיפולי אקספרס . תפריט הטיפולים כולל עיסויים (שגם הם מועברים ע"י טל!), טיפולי פנים, טיפולי רפלקסולוגיה ופדי-מני. הכל בשימוש במוצרי אהבה, כאשר לחלק מהטיפולים יוצרו במיוחד מוצרים ותמציות שלא ניתן לרכוש או לפגוש בספאים אחרים ועושים הרבה טוב לגוף
המחירים תל אביביים ונעים בין 50 ל350 ש"ח, ואת חלק מהטיפולים, וזה שוס בפני עצמו, ניתן לקבל בספונטניות, מבלי לטלפן ולהזמין תור מראש (אם כי אני ממליצה לטלפן ולודא שטל עובדת באותו יום). מה שהופך את המקום לפתרון מעולה לפינוק ספונטני (למי שנגיד שכח את יום ההולדת של חברה שלו ועדין לא רוצה לפגוש את בורא עולם) או מאפשר לשלב פינוק ביום כיף עם אחות או חברה, כחלק מטיול בנווה צדק ושופינג במתחם

וכמובן כל מוצרי אהבה אינם מנוסים על בעלי חיים

חג שמח!

תגובה 1:

  1. הדבר שאני באמת צריכה אחרי בוקר של התרוצצויות בחיפוש מתנות לחג זה טיפול רפלקסולוגיה. גאוני! חבל רק שאני קוראת את זה רק עכשיו. אני אצטרך לזכור את הבלוג שלך עד החג הבא.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...