יום חמישי, 22 בנובמבר 2012

MAC Glamour Daze

הקולקציות המוגבלות של MAC מתחלקות לשני סוגים מבחינתי- אלה שמלהיבות אותי בגלל האריזות והעיצוב, ואלה שבגלל המוצרים. הקולקציה הנוכחית, glamour daze היא קצת משניהם. נכון, רוב האריזות הן הבנאליות הרגילות של MAC, אך ההטבעה על הצלליות והשימרים בקולקציה מאד קוסמת לי, גם אם מציבה אותי אח"כ בפני דילמה, שכן אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה, וכל שימוש במוצר מעלים את ההטבעה עוד יותר.


בMAC שאבו את ההשראה לקולקציה מהדרמה של חדר ההלבשה, הזוהר של ההכנות לחגים והילה של Haute Couture, ויצרו לוק שנע על הגבול העדין בין מתוק לסקסי. 
בקולקציה 3 גוונים של אייליינר ג'ל, 5 גווני שפתונים, מסקרה למראה ריסים מודגש במיוחד, 4 גוונים של עפרון עיניים, 2 שימרים ממרקם הEXTRA DIMENSION שהציגו לנו בכיתת האומן של MAC באביב האחרון, 8 צלליות מאותו המרקם, 3 סמקים, 5 ליפגלוסים וארבעה לקים.


אני התנסתי בשפתון Beauty, המתהדר בגוון ורוד חיוור ומאד חורפי בעיניי, ובסומק I'm the one שמוגדר כורוד-כחול עדין, ומתקשר גם הוא אצלי לכפור של החורף.

חייבת להודות שבאופן אישי לגוון השפתון לא התחברי, על אף שהוא מהמם בעיניי. אני חושבת שהוא נועד לבנות בהירות יותר, עם תת גוון ורדרד ולא לישראליות צהבהבות. העמידות שלו הפתיעה לטובה והוא שרד בגבורה יחסית ארוחת צהריים ושתייה מרובה.  הגוון שהכי קרץ לי מהקולקציה הוא דווקא הDramatic Encounter הסגול עמוק שמתחבר ללוק הערפדי משהו שצפוי לככה במחוזותינו גם בחורף הקרוב, אם כי בגרסה בוגרת ואלגנטית יותר.
וסווטץ:

הסומק התגלה כמוצלח הרבה יותר עבורי, עם פיגמנט חזק וגוון מתקתק שמדמה את ההסמקה הטבעית הזו שנוצרת אחרי סיבוב שופוינג כשהכל סביב מושלג (אחח געגועי לאירופה), ומשתלב גם הוא עם עור חיוור ובהיר.

הקולקציה נמצאת החודש בחנויות, ואם חשקה נפשכן באחד המוצרים אני ממליצה להזדרז ולרכוש, אחרת תאלצו לשלם מחיר כפול בEBAY,אם בכלל תמצאו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...