יום רביעי, 30 בינואר 2013

מיס פופה

בפופה השיקו ליין שפתונים חדש העונה לשם מיס פופה (MISS PUPA) ומתהדר בלא פחות מ-30 גוונים.


מלבד עיצוב משובב נפש ומבחר צבעים מפתה, השפתונים בעלי אפקט קריסטלי (שזה בעברית פשוטה נוצצים), ומרקם ג'לי נעים ומלחח, שנע על הגבול בין שפתון לגלוס ומזכיר קצת את הצ'אביז האהובים שלי, אבל נוטה יותר לצד הגלוסי, ומשאיר תחושה מעט דביקה על השפתיים.

בPUPA מספרים שהשפתונים מכילים תמצית מכותנה שאחראית על לחות והזנת השפתיים, תמציות טבעיות לנפח, ופולימרים בהירים למראה רטוב ולא דביק (לא ממש עבד להם שם...) לשפתונים מקדם הגנה SPF15

אני קיבלתי להתנסות את גוון 402 ששייך למשפחת "ORANGE ESCAPE" ומתדהר בשם ביקיני

ובכן בקיני הוא גוון אדמדם-כתמתם ומאד מוצלח לטעמי. בשכבה אחת הוא מתקבל שקוף למדי, ורק נותן מעט גוון לשפתיים, ובמריח של כמה שכבות מתקבל צבע יפה וזוהר שהכניס אור לפנים המאד עייפות שלי (לילה לבן באדיבות הילדה).

המריחה קלה, התחושה נעימה אם כי מעט דביקה (לבעלול זה הפריע יותר מאשר לי) והעמידות לא רעה בכלל יחסית לשפתון לחותי כל כך.


אני סקרנית לנסות את הגוונים ממשפחת הניודים, שאלה הגוונים המועדפים עלי באופן אישי, ותכלס, עם 30 גוונים אני בטוחה שכל אחת יכולה למצוא גוון כלבבה.

105 ש"ח לפני הנחות, להשיג בסופר פארם בלבד.
לפי המאפר הרשמי החברה לא מבצעת ניסויים בבע"ח

תגובה 1:

  1. 30 גוונים ..אכן נותן ספקטרום רחב של גוונים לכל אחת ואחת ..בהחלט מעניין לבדוק ..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...