יום שלישי, 8 בינואר 2013

להסתיר את חוסר השינה

לפני כמעט חודשיים נכחתי באירוע ההשקה של מוצר חדש מבית קליניק העונה לשם הכה ארוך Even Better Eyes Dark Circle Corrector
מדובר במוצר חדש מסדרת האיבן בטר של קליניק, שבא לטפל בבעיה המטרידה את רוב הנשים בעולם כשהן מביטות 
 במראה- איך מעלימים את הכהויות מתחת לעיניים?!

ובכן, בקליניק מאמינים שהם מצאו את הפתרון ושתוך 12 שבועות הם יכולים להביא לשיפור של 30%, נכון, לא הבטחה להעלים את הכהויות לחלוטין, אבל 30% זה משמעותי (רק תחשבו על תוספת שכר של 30%, שווה לא?)

אז מה בכלל גורם לאותן כהויות לא רצויות? הגורם הנפוץ ביותר הוא עייפות, כפי שתעיד כל אם צעירה, ומיד אח"כ לחץ, גיל, חוסר לחות, זרימת דם מועטה לאזור וכמובן איך אפשר בלי להאשים את אמא- תורשה. לאחרונה מדעני קליניק גילו כי הכהות עצמה היא תוצאה של הצטברות מלאנין
עוד הם גילו, במסגרת המחקרים שערכו, כי רוב הנשים לא ממש מאמינות בכוחם של תכשירים קוסמטיים לטפל בבעיה ורובן מסתפק בלהסתיר אותה עם קונסילרים ותו לא.

ולמה זה רלוונטי? כי המוצר הזה לא רק מבקש לטפל בכהויות, אלא גם מסייע בהסתרה יומיומית, מה שסביר להניח מביא גם לאיזשהו אפקט פלסיבו- הלקוחה רואה שיפור מיידי אודות לגוון התכשיר אשר מנטרל מעט את הכהויות (בקליניק מסבירים שמדובר בטכנולוגיה של סיבים אופטיים שקופים המוגנת בפטנט רשום), ומקבלת יותר מוטיבציה להשתמש בו. 

ומה היתרונות בשימוש לטווח הארוך? ובכן, מרכיבי המפתח של המוצר- ויטמין C ושורש עץ התות, שפועלים יחד להפחתת הכהות. הקפאין ותמצית התה הירוק במוצר מגנים מתהליכי חימצון ומשככים גירויים באזור, ומגוון תמציות אחרות ששמן מסובך מכדי לזכור מסייעות למניעת שבירת הקולגן הטבעי, לשמירה על איזון של רמת הלחות בעור ועל עידוד ייצור הקולגן הטבעי בעור.

גם עיצוב המוצר תורם הן ברמת הפלסיבו והן בפועל- פתח יציאת הנוזל עשוי מתכת אשר מקררת את האזור (מה שמצמצם מעט את נימי הדם ומשפר את המראה) ואופן ההנחה מאפשר למורחת לעסות את אזור העיניים מה שמפרק את מצבורי הנוזלים ומשפר את זרימת הדם.

במוצר יש להשתמש פעמיים ביום לפחות, ועם תכולה של 10 מ"ל בלבד הוא מספיק רק לחודשיים ולא לשלושה הנדרשים כדי לראות את מלוא השיפור, שזה החיסרון העיקרי שמצאתי למוצר.

את המוצר נתתי לנסיינית שלי, שאומנם התלהבה בשימוש הראשוני מהאפקט המיידי, אך לא הקפידה מספיק על שימוש פעמיים ביום לאורך זמן ועל כן לא יכולה להעיד על מלוא יכולת השיפור. לטענתה לא ראתה שיפור של ממש, אך נהנתה להשתמש במוצר עקב הקרירות והעיסוי לאזור העיניים.
מנסייניות אחרות של המוצר, בעלות עור כהה יותר, דווקא שמעתי דברי הלל נלהבים יותר למוצר, מה שרק מוכיח גם כל התחום הזה הוא אינדווידואלי ומה שעובד לאחת לא בהכרח יעבוד לאחרת ולהיפך.
מה שהזכיר לי מוצר אחר מהסדרה, שנועד לטפל בכתמים בעור, שבו נסיינית כהת עור (באופן יחסי) הראתה תוצאות מדהימות (הכתםת פשוט נעלם) ואילו הניסיון האישי שלי לא הראה שיפור נראה לעין.  אבל לא בחנתי את הנושא מספיק לעומק כדי לצאת במסקנות... 

כמו כל מוצרי קליניק המוצר נטול בישום ונבחן לאלרגיה.
מזכירה כי קליניק הינה חלק מתאגיד אסתי לאודר, אשר עקב כניסתם לשוק הסיני הוכנסו לרשימה השחורה של PETA כמי שמבצעים ניסויים בבע"ח.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...