יום ראשון, 17 בפברואר 2013

STUDIO FIX

במאק השיקו לאחרונה מוצרים נוספים בסדרת הסטודיו פיקס, בהשראת, כמה מפתיע, עולם האופנה.

ליין המוצרים החדש כולל מייק אפ נוזלי, מייק אפ פודרה ופלטת קונסילרים-מתקני גוון:

Studio Fix Fluid SPF 15

מייק אפ נוזלי ועמיד לכיסוי בינוני-גבוה, ובגימור מאט טבעי. המייק אפ מכיל מקדם הגנה (זהירות באזור העיניים!) SPF 15, ונטול שומן. המייק אפ מכיל סיליקה - העוזר לספיגת עודפי שומן מן העור ופודרות העוזרות להסתרת פגמי עור, כמו גם  קומבינציה של חומרים מטפחים לעור כמו לציטין וסודיום היאלורונט, המייק אפ נבדק דרמטולוגית ואינו אקנאי.

פלטת קונסילרים ומתקני גוון 

פלטת הקונסילרים ומתקני הגוון פותחה עבור מאפרים מקצועיים (אבל לא רק) ומגיעה בארבעה גוונים: צהוב חיוור ,וורוד חיוור, צהוב בינוני ואפרסק בינוני, צהוב עשיר וקורל חום וחום צהוב וכתום. הפלטה מיועדת לכל סוגי העור, מה שהופך אותה לפתרון מאד מוצלח לתיק המקצועי.
STUDIO FIX POWDER PLUS FOUNDATION
פודרה ומייק-אפ במוצר אחד המשלבים כיסוי טוב ונוחות שימוש. ההגימור המתקבל הוא מאט וקטיפתי. המוצר מכיל, ממש כמו גרסתו הנוזלית, סיליקה, כמו גם טלק לגימור מאט ותחושה משיית.  (אישית קצת התפלאתי לקרוא שהטלק הוא מרכיב בפודרה, אך בחברה מסבירים שמדובר בסוג אחר של טלק- גרום דק יותר, נושם ומשובח) אינו קומודוגני, עמיד לאורך זמן וזמין במבחר גוונים.

מודה, אני לא מהמאפרות שמאוהבות במייק אפים של מאק, ועל כן כשהגיע אלי המייק אפ- פודרה הדש של MAC לא מיהרתי לנסות אותו, כמו בד"כ, ואפילו לא בדקתי אם הגוון מתאים לי...

ואז יום אחד היתה אמורה להגיע אלי כלה לניסיון, ואני שביליתי את היום בניקיונות וקינון לקראת הלידה, הייתי נטולת איפור ובלוק של עוזרת בית, ולא מהזן שמככב בפנטזיות של גברים שצופים ביותר מדי פורנו.
מיהרתי להחליף בגדים, ואז בחמש דקות שנותרו לי עד לבואה התיישבתי להתאפר, רק כדי לגלות שהמייק אפ הקבוע שלי נהיה קצת כהה מדי לפנים החיוורות שלי, ונאלצתי להפרד ממנו לפחות עד האביב.

אז נכון, יכולתי לרדת לסטודיו ולקחת משם מייק אפ בגוון תואם, אבל בדיוק באותו רגע גם הבחנתי באריזה המיותמת של מאק יושבת בסלסלת המוצרים לסקירה, והחלטתי להציץ בגוון, והופתעתי לטובה-הגוון נראה מספיק בהיר כדי להתאים לאנמיה המתפתחת שלי; החלטתי לנסות (מה לא עושים כשמתעצלים לרדת במדרגות)

הנחתי את המייק אפ- פודרה עם מברשת פודרה רחבה על הפנים למראה קליל, הוספתי מעט סומק ומסקרה ומיהרתי לקבל את פני הכלה. את מבחן הגוון המוצר עבר בהצלחה, אבל אני כבר רגילה ללכת עם מייק אפ ביום-יום והכיסוי הקליל היה קליל מדי אפילו עבורי, רשמתי לעצמי בראש להתייחס למוצר כאל פודרה.

הפעם הבאה שניסיתי את המוצר היתה מעל מייק אפ מהפלטה האלוהית של חברת האחות, בובי בראון, הפעם התייחסתי אל המייק אפ פודרה כאל פודרה לכל דבר- קיבעתי את הקונסילר תחת העיניים, כמו גם את המייק אם באזור ה-T. התוצאה היתה נהדרת. הגימור היה מאט אך לא מדי, הכיסוי היה מעט יותר מלא ממה שאני רגילה ועדין נראה טבעי ומחמיא, והעמידות השתפרה פלאים. והשוס- בתמונות העור שלי נראה מעולה.

וכדי שתוכלו להתרשם בעצמכן:
בצד אחד המייקאפ-פודרה (מרחתי עם הספוגית המצורפת לכיסוי טוב יותר) בצד שני העור שלי נטורל

מעל למייק אפ, עוזר לקבע מבלי להכביד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...