יום רביעי, 3 באפריל 2013

יבשה? זו לא בושה

לחות חשובה לכל סוגי העור, אך היא פשוט קריטית לעור יבש. ומצד שני, הקרמים המיועדים לעור יבש הם לעיתים עשירים מדי מה שמשאיר תחושה שמנונית נוראה על הפנים והופך את מלאכת האיפור לכמעט בלתי אפשרית שכן המייק אפ פשוט לא מתקבע...

לאחרונה נחתו על שולחנו לא מעט קרמים המיועדים לעור יבש והחלטתי לרכז את כולם לפוסט אחד לטובת המיובשות שביניכן:

Sensibio Rich- BIODERMA


קרם לחות מרגיע ומגן לעור יבש עד יבש מאד. לעיתים קרובות עור יבש הוא גם עור רגיש, והקרם הזה נועד לתת מענה לשתי הבעיות הללו ביחד. בחברה טוענים כי הקרם מעלה את סף הרגישות של העור הודות לפטנט ה-TOLERIDINE ומרגיע את תחושת החום בנוסף למתן לחות אינטנסיבית, ומספרים עוד שכדי למנוע תופעות רגישות הקרם אינו מכיל אלרגנים, בישום או חומרים משמרים 

אישית אני מאד אוהבת את מוצרי ביודרמה, אבל העור שלי לא יבש ועל כן העברתי אותו לאחותי הסובלת מעור יבש במיוחד, והיא מהללת אותו:
האריזה- אידיאלית. מתאימה בכל תיק רחצה, שפורפרת לחיצה מאפשרת שליטה טובה בכמות וקלת משקל.
והקרם עצמו- המריחה נעימה, הוא מרגיש קל ונעים על העור ואוורירי אפילו בימי החמסין ואפילו במזג אוויר אילתי. היא כן ציינה שלדעתה הקרם לא מיועד לעור יבש מאד שכן היא לא הבחינה בשיפור לטווח הארוך, מה שלא מונע ממנה לטעון שכל אחת צריכה את הקרם הזה בתיק שלה

WHITE anti-pigmentation skin care- Dr. Fischer

כאן מדובר במוצר אחד מתוך סדרה הכוללת גם קרם לילה וגם קרם יום לעור מעורב-שמן. אני התנסתי בקרם לעור רגיל עד יבש. מדובר בסדרה המיועדת לשימוש יומיומי, ומתיימרת לטפל ולמנוע כתמי עור. בחברה מספרים כי המוצרים מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת לטיפול בהיפר-פיגמנטציה: סיוע בהבהרה וטשטוש של כתמי עור באופן הנראה לעין, יחד עם מניעת כתמים וקמטים בעתיד. 

עד ההריון סביר להניח שגם את המוצר הזה הייתי מעבירה הלאה לאמא, כי עם הנמשים שלי אני חיה בשלום ולא רואה בהם פיגמנטציה שיש לטפל בה, אבל בזמן ההריון צצו להם כתמים אחרים בפנים שלא מיהרו להעלם ועל כן החלטתי לנסות בעצמי.
ופה נתקלתי בבעיה, כי על הקרם כתוב כי יש להמנע מחשיפה לשמש גם עם קרם הגנה, וזה לא ממש משתלב עם אורח החיים שלי (ושל כל תושבי א"י). אני אסייג ואומר כי יכול להיות שזו המלצה כללית, אבל אז מקומה לא תחת הוראות שימוש. כמו כן אין לי ספק שזו המלצה טובה ואף הכרחית כשמדובר במוצר מבהיר, שכן בשימוש במוצרים מבהירים יש להמנע מחשיפה לשמש מחשש לפעולה הפוכה; ובכלל זה סוג של אוקסימורון מוצרי הבהרה באקלים הישראלי שלנו...  ועדין, האזהרה הזו גרמה לי לחשוש שמא החומרים הפעילים במוצר פעילים יותר מבמוצרים אחרים ועל כן הסכנה גדולה יותר, והיות וכמעט כל יום אני נחשפת לשמש (עם הגנה) יצא שלא הצלחתי להתמיד במריחה, ועל כן אני לא יכולה להעיד על יכולות ההבהרה. 

אני כן יכולה להעיד שהאריזה מאד פרקטית- קלת משקל, עם מכסה לחיץ שמוציא כמות מדודה
ושבכל הנוגע למוצר עצמו- הרי שהריח נעים, המריחה נוחה והספיגה מהירה ועם זאת מותירה את העור רך למגע כפי שאני מצפה מקרם לחות.

NUTRIQUE- Doctor OR

גם כאן מדובר על קרם שהוא חלק מסדרה שלמה. הקרם ששמו המלא נוטריק קרם יום SPF 15 (קליט, לא? :)) הוא אחד מתוך ארבעה יחד עם קרם לילה, קרם גוף וקרם ידיים, כולם מיועדים לעור יבש, ופותחו, ככל מוצרי ד"ר עור, ע"י רופאי עור.
הקרם פועל בשלוש דרכים: הוא מעניק לחות מתמשכת לאורך כל היום, הזנה אינטנסיבית ותחושת הקלה ונינוחות מיידית לעור. הקרם מסייע לתהליך חידוש התאים, מעצים את יכולת העור להתגונן בפני השפעות הסביבה ומלחח את מאגר המים הפנימי של העור.
האריזה היא אריזת זכוכית קלאסית עם תאריך תפוגה בתחתית (פלוס גדול בעיניי) וכיתוב באנגלית (מעט תמוה בהחשב בכך שזה פיתוח ישראלי). יש פלסטיק מגן אך אין ספטולה, ומשקל האריזה הופך אותה לפחות אטרקטיבית לנסיעות
המוצר עצמו מאד התחבב עלי, הוא עשיר אך לא כבד, נספג מהר יחסית ואכן משאיר את העור לח ונעים לאורך זמן


שלושת החברות אינן מבצעות ניסויים בבע"ח, והשתיים האחרונות, כאמור, באווירת יום העצמאות המתקרב, הן כחול-לבן...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...