יום שישי, 19 באפריל 2013

"קיץ קיץ, תגמר..."

נכון, השבוע האחרון היה חורפי למדי, אבל אי אפשר להתעלם מכך שהחורף האמיתי מאחורינו וצפויה לנו עכשיו חצי שנה פלוס מינוס של "קיץ" כלומר שמש קופחת, חום וחום וחום. אישית, אני ממש כמו בץ, טיפוס של חורף, אז מתחילת הקיץ אני רק מחכה לסיומו, אבל אפילו אני לא יכולה להתעלם מהיתרון הגדול של הקיץ- הים.

כשהייתי צעירה יותר נהגתי לנסוע לים עם תיק קטן ובו מגבת, בקבוק מים, ספר וקרם הגנה. לרוב היתה לי שותפה קבועה לים, בהירה עוד יותר ממני, שנהגה להביא, תאמינו או לא, דווקא שמן שיזוף.


חשבתי שהתופעה הזו עברה מן העולם מאז, ושהיום כולן כבר הפנימו שקרם הגנה מפני השמש הוא מוצר חובה שיש למרוח מדי יום ממש כמו קרם לחות, ועדיף עוד כמה פעמים במהלך היום, אבל מסתבר שהדור הצעיר, ואפילו הדור הלא כל כך צעיר עדיין מטגן עצמו למוות, כאילו אין סרטן העור, קמטים ופיגמנטציה.

בין שלל התירוצים שאני שומעת בולטים שניים, הראשון "אני כהה, אני לא נשרפת בשמש אז אני לא צריכה" (זה לא נכון אגב) ו"אני שונאת את התחושה של הקרם". למתלוננות על הסעיף השני אני רוצה להמליץ על קרמים נהדרים, עם SPF בינוני ומעלה, שלא מריחים ומרגישים רע על העור כמו הקרמים הותיקים.

את החלק הראשון של הסקירה הזו ביצעתי לפני שנה ואתן יכולות לעיין בו כאן וכאן, אבל מאז התוודעתי לעוד כמה מוצרים:

BIODERMA Photoderm MAX 50+

  • גובה מקדם ההגנה, או במילים אחרות, אחרי כמה זמן מהמריחה צריך לחדש או להתחבא מפני השמש- SPF50 
  • תחושה לאחר מריחה- לא חשים בנוכחות הקרם, שזה חשוב במיוחד במוצר לפנים
  • תופעות לוואי (שמנוניות/ חצ'קונים/ דביקות)- לא נתקלתי
  • תועלות נוספות- מיועד לעור רגיש במיוד
  • נוחות שימוש- שפורפרת לחיצה, אידיאלית לנשיאה בתיק, שליטה טובה בכמות היוצאת
  • ריח -נעים, עדין יחסית
  • כמות- 40 מ"ל
  • מחיר 141 ש"ח לפני הנחות
  • אריזה- בדומה לאחיו המיועד לגוף, צבעי לבן כתום קייציים




DR. OR ANTI SUN SPRAY SPF 30

  • גובה מקדם ההגנה, או במילים אחרות, אחרי כמה זמן מהמריחה צריך לחדש או להתחבא מפני השמש. spf 30
  • תחושה לאחר מריחה- הקרם נספג מהר ולא מורגש
  • תופעות לוואי (שמנוניות/ חצ'קונים/ דביקות) אין
  • תועלות נוספות- עמיד במים, מזין את העור בויטמין E ובפרו ויטמין B5
  • נוחות שימוש- אני מאד אוהבת שפריצרים לגוף, אבל כאן השפריצר מוציא שליכטות של קרם (סליחה על התיאור) ואז יש למרוח אותו עם הידיים
  • ריח- סביר, בעל נוכחות אבל נעים
  • כמות- 125 מ"ל
  • מחיר 80 ש"ח
  • אריזה צהוב לבן, מוצלחת יותר מרוב אריזות החברה לטעמי



Yafit Elimelech ULTRA SUN DEFENSE

  • גובה מקדם ההגנה, spf 50
  • תחושה לאחר מריחה זמן ספיגה ארוך יחסית
  • תופעות לוואי אם מורחים כמות גדולה הוא מבהיר מעט את העור (מצד שני, זה נראה טוב, כמו אחרי טיפול אצל קוסמטיקאית)
  • תועלות נוספות- מצויין כפריימר- מקבע את האיפור בצורה  נפלאה
  • נוחות שימוש- אריזה לחיצה, שליטה מעולה בכמות 
  • ריח- לא מורגש, שזה מעולה
  • כמות- 90 מ"ל
  • מחיר 350
  • אריזה לבנה ונקיה, כמו שאני אוהבת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...