יום ראשון, 6 ביולי 2014

תסרוקות אסופות לכלות

בקיץ אני תמיד ממליצה לכלות של הסטודיו על תסרוקת אסופה, שמעבר לעובדה שלדעתי האישית היא כמעט תמיד יותר מרשימה ואלגנטית, והרבה פעמים גם יותר מחמיאה, היא גם יותר עמידה בלחות ובזיעה של הקיץ הישראלי. מעבר לזה, עם שיער פזור לרוב חם יותר, ותעיד על כך כל בחורה שרקדה אי פעם במסיבה עם שיער פזור ומצאה עצמה אוספת אותו לקוקו-מנקה במהלך הערב אחרי שהחום הכריע אותה.

יש המון סגנונות של תסרוקות אסופות, מוקפדות ומרושלות, פשוטות ומפוארות, אורבניות, וינטאג'יות, קלאסיות, רומנטיות... המבחר הוא אינסופי.

אני מאד אוהבת את השילוב בין תסרוקת כלה אסופה לבין עגילי פנינה, כשהם יכולים להיות עגילי טיפה נופלים או עגילים צמודים עם נוכחות, בהתאם למבנה הפנים והצווואר. 

לכלות שמעדיפות לוק נקי ואורבני אני לרוב ממליצה על וריאציה על הקוקס: 
תסרוקת כלה אסופה
עם או בלי צמה, גדול או קטן, עם הרמה מלפנים, פוני או פשוט שטוח, בשילוב מסרקיה או בלעדיה,ואפילו בסגנון אודרי הפבורן, הקוקס בהחלט כאן כדי להשאר
תסרוקות כלה אסופות, וריאציות שונות


לכלות שרוצות מראה רומנטי יותר, עם נגיעות וינטאג', אני ממליצה על  תסרוקות כלה אסופות על בסיס תלתלים, שנותנות מראה רך יותר, ואצילי, ויכולות בשינויים קלים להיות יותר מודרניות או יותר וינטאג'יות בהתאם לשמלה ולאישיות של הכלה
תסרוקת כלה אסופה וינטאג
תסרוקת כלה אסופה רטרו


סגנון זה של תסרוקת יכול להיות גבוה או נמוך, גדול או קטן, משולב עם צמות, הדוק, משוחרר, ובעצם, בסיס לכל סגנון שאת, הכלה, מתחברת אליו.
תסרוקת כלה אסוף מרושל- סגנונות שונים

לכלות שמחפשות לוק יותר נקי ואלגנטי אני ממליצה על תסרוקת שמבוססות על שיער חלק דווקא, בסגנון ספרדי (נמוך על הצד) או בהשראת התסרוקות האלגנטיות של קייט מידלטון
גם תסרוקת זו יכולה להיות יותר או פחות מודרנית, בהתאמה לשמלה ולסגנון החתונה, ויש בה חן וקלאסיות על-זמנית לטעמי

אסוף אלגנטי בסגנון רטרו

תסרוקת כלה אסופה אלגנטית
גם כאן ניתן לשחק עם התסרוקת, עם שביל או פוני, עם הרמה, עם צמות... ליצירת מראה ייחודי עבורך, הכלה. תסרוקת כזו גם יכולה להיות פתרון מעולה כתסרוקת שניה, עבור מי שרוצה להצטלם עם תסרוקת פזורה, אך מעוניינת בנוחות מקסימלית בזמן הריקודים מבלי להתפשר על המראה.
אסוף אלגנטי לכלות

עדין לא מצאת את האחת? כנסי לPINTEREST שלנו לקבל השראה מסגנונות נוספים
ואל תשכחי למהר ולתאם ניסיון לקראת החתונה שלך, אנחנו בסטודיו מתחייבות לכלה אחת ביום בלבד.
נפגש בשמחות,
טל

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...