יום שני, 3 בנובמבר 2014

געגועים לקיץ?

עם כל אהבתי לים, אני לגמרי אדם של חורף, אבל הפוסט הזה נכתב עבורכן, נשות הקיץ, חובבות השיזוף, השמש וה-SUNLIGHTS בשיער.
טוב, את האחרון גם אני די מחבבת...

מעטים הספרים שיודעים ליצור גווני שמש מוצלחים בשיער. על פי רוב אני רואה נשים מסתובבות עם גוונים בהירים ב4-5 רמות מגוון השיער, עבים מדי, סימטריים מדי ולחלוטין לא טבעיים. וכשאני רואה אותן אני מתפללת שמישהי קרובה אליהן תציע להן בעדינות לחזור לצבע אחיד בשיער ולוותר על הגוונים, או לפחות להחליף ספר.
ועל כן אני חושבת שנכון שגווני שמש זה מהמם, ובתסרוקות אסופות זה בכלל נראה משגע, אבל אם לא יודעים לעשות את זה נכון- עדיף לא לעשות בכלל.

בנקודה הזו אני חלוקה עם אחותי, שטוענת שהפתרון הוא בדיוק הפוך- לעשות לבד: SUN IN.
זוכרות את המוצר הזה שכיכב בתחילת שנות התשעים ועשה לאחרונה קאמבק לארץ? מדובר בספריי אשר מרססים לפני החשיפה לשמש (או לפן) ומבהיר את השיער.
על שיער כהה הוא לא ממש עובד, יש לקחת את זה בחשבון, וגם לשיער צבוע הוא לא מיועד, אבל אם התברכת בשיער בהיר יחסית ובלא יותר מדי שערות לבנות שגורמות לך לצבוע, המוצר הזה יכול לעשות לשיער שלך הרבה טוב.
הדרך הנכונה לעבוד עם הSUN IN לדעתי היא לרסס בצורה לא אחידה את השיער, וכך הגוונים שמתקבלים מדמים את פעולתה של השמש, שלא יושבת ויוצרת לנו פסים מדויקים בשיער, ונראים טבעיים ומהממים.

הדבר שאני זכרתי מהתכשיר היה את הריח החזק והלא ממש נעים שלו, אבל עכשיו הם יצאו עם סדרה בריחות חדשים -לימון וטרופי,ולא רעים כך שגם הבעיה הזו נפתרה... נותר לי רק להתבאס שהשיער שלי כהה מדי, אבל אם אצלכן זה לא המצב, ואתן מתגעגות למראה הקיצי- לכו על זה! בשישים ש"ח תהנו מגווני שמש שאצל הספר היו עולים פי ארבע אם לא יותר.

ואיך אפשר להשלים מראה קיצי בלי ברונזר? הברונזר- פודרה משזפת בשפה פשוטה מגיע במגוון מרקמים: נוזל, אבקה דחוסה, אבקה בתפזורת, קרם... הוא יכול להיות מאט או מבריק, ובבחירת הגוון יש להקפיד שלא ליפול למלכודת הכתום. כן, אף אחת לא משתזפת בצבע גזר, לפחות לא בכוונה...
את הברונזר מניחים באותם מקומות בהם השמש היתה פוגעת באופן טבעי- מצח, גשר האף, הלחיים והסנטר- בתנועות קלילות כלפי מטה ליצירת מראה SUN KISSED ולא "התחפשתי לריאהנה בhalloween ולא כל הצבע ירד לי מהפנים"
על ברונזרים מומלצים אתן יכולות לקרוא כאן וכאן, ואם היה לי מספיק שכל לגבות את המחשב בחצי שנה האחרונה הייתי יכולה גם לחלוק אתכן תמונות של מראות איפור שזופים, אבל נאלץ להסתפק בתמונה של לוק איפור של בובי בראון, אלופת המראה הטבעי "אני קמה בבוקר מהממת":

אז מה אתן,  נשות קיץ או חורף?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...